krogen.

heello.
Kom precis hem ifrån krogen.
först blev de förfest hemma hos elin i stan med lite
annat folk. Trevligt vare allt.
sedan blev de krogen för våran del.
55;an först och sedan kom jag och annica in på plaza gratis
+ gratis dricka där också. härligt :).
blev lite varsel där sedan om jag skulle ta sista bussen hem
eller inte, men så blev de sedan sista bussen hem .
sitter just nu här framför datorn och är lite alft småarg pga vissa saker =/.
................................................................
&massa mer punkter...........................
men du blir de att sova, är trött.
hejdå!

Kommentarer
Postat av: annica

hoppas det inte är mig du är arg på ....

jag älskar dig.

2008-08-10 @ 02:42:52
URL: http://dwanci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0