myspys vid stångån

Mötte min älskade annica på stan vid 9 tiden, så vandra vi ner till stångån
och satte oss med cola, chips, dipp och popcorn.
Satt där i flera timmar och bara prata från allt mellan himel & jord .
Sedan kom simon med flera, så då gick jag annica och simon till johannelund
för att vänta på min buss.
Så kom hem för inte alls så länge sedan.

Nu ska jag snart fixa mig för natten och bara SOVAAA.
ska också snart stänga av mobilen, för inatt ska jag inte bli
störd utan jag behöver nu flera timmars sömn.

Denna vecka har gått så extremt fort och jag har knappast
själv hunnit sitta ner och bara ta de lungt.
Men snart är jag inne i rutinerna så då kommer de gå lättare.


jag älskar dig (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0