The lips in Jönköping

Idag spelade The lips i Jönköping.
Men tanken till att åka och kolla på dom har faktiskt inte
slagit till ordentligt. Har redan sett dom en gång och jag kommer få
se dom många gånger till, så varför skulle jag då inte kunna missa en gång.
Detta har jag övertalat mig själv med nu under några veckor.
Jo jag vet att jag kommer som sagt få se dom många gånger till MEN JAG VILL och
ville så fruktansvärt mycket ändå se dom idag.
Så idag har jag gjort allt göra att inte tänka på deras spelning ikväll, Linnea och annica
lyckades få mig på bra tankar,
FÖRNS klockan blev 22.15 (då dom också började spela i Jönköping) , då skickade
Daniels kompis ett sms till mig och sa att dom var lika bra som vanligt och att de var
tråkigt att jag inte var där osv. Då blev jag arg. Jag ville inte bli påmind av de, men ändå
blir jag det av daniels kompis.!!!!!!
Men nu är spelningen över och finns inte mycker mer att tjura över.
Nu inväntar vi på nästa och där ska jag vara :) .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0