Äntligen helg :D

Äntligen hemma efter mina 8 timmar i skolan.
Underbart skönt kan jag lova er.
Dagen har ändå gått ganska fort och den har heller inte
varit så speciellt jobbig. Allting kändes bara åt helvete när jag
vakna imorse eftersom jag var sjukt trött & sliten.
Men dagen börja med matte, sen ap & sista lektionen var japanska.
Lunchen sprang jag linnea & timme till espresso house ..
Min nya drog har blivit kaffe, så fick var tvungen att få i mig det för att hålla
mig vaken på japanskan som höll på i 2 timmar och 35 minuter..

MEN NU ÄR DET HELG OCH JAG ÄR SUPERLYCKLIG ÖVER DET :D


Nu ska jag och Jonna göra mat, tacos blir det till oss + resten av familjen:D.
Tycker vi är duktiga som gör maten, (inte för att det är speciellet svårt).
Hörs sen .


Kommentarer
Postat av: Anni

Det ser gott ut!

2008-12-05 @ 19:12:01
URL: http://dicembergirl.blogg.se/
Postat av: Marielle

Svara på "dagens kluring" och vinn ett valfritt smycke! :-)

2008-12-06 @ 00:00:18
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0