FAVORIT SCEN UR MAMMA MIA

Nu på kvällen blev det en promenad med jonna, jossan, fia & lollo.
Sen när jag kom hem kollade jag + familjen tillsammans på mamma mia :)
Åhhhhh. blir alltid lika superduperGLAD när jag ser/sett filmen.
Den är så sjukt underbar, & ni som inte har sett den har verkligen missat något.
Jag har sett den minst 20-30 gånger och jag tycker forfarande den är lika bra,
kommer nog aldrig i hela mitt liv tröttna på den.
Jag älskar verkligen allt i filmen, lyckan, glädjen, stället, människorn ALLLT.
Finns inte en endaste scen i filmen som jag tycker är mindre bra, utan alla är helt
fantastiskt. Men det är en scen som får en till megamaxlycka!
Och det är denna ;
Mamma Mia The Movie - Lay All Your Love On



Nu ska jag bada. Hörs!

Kommentarer
Postat av: sandra

jaa, visst är filmen braa! :D

Man blir lycklig av att se den :)

Ha en toppen Onsdag !kram

2008-12-17 @ 15:17:26
URL: http://sandrarogers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0