fulla tove & annica..

Jag har nu varit full i 10 jävla timmar :O .
Helt sjukt, har nog aldrig varit full så här länge som jag varit nu.
Snacka om en redig baksmälla jag kommer få imorgon när jag vaknar.
Började med att släkt + vänner började droppa in vid tre tiden, vin & pastasallad
+ öl .. Sen droppade lite av släkten av och dom som stannade kvar var dom som
ville få i sig lite för mycket alkhohol.
När annica kom vid halv tio tiden blev det ordentligt mycket alkohol..
Sen vid halv 12 bestämmde jag och annica oss för att dra in till stan & Krogen.
så där har vi spenderat våra senaste 2 timmarna. Men var inte alls för mycket liv.
Några spanjorer som vi hängde med, den som var äldst han var 48 år :o..
Sen så stog vi utanför plaza, då kom två killar fram tills oss och ragga,
deras raggningsreplik var " vilket är erat favoritjulgodis". .
Nemen, det var en kul kväll ialla fall :).. Fick fyllemat på bussen hem också,
av en snäll kille varns namn var nog "per". hambrugare & pommes ;).
ne nu ska jag och annica sova. HÖRS IMORGON. PUSS & SOVGOTT.
ps: ANNICA HÄLSAR.


Kommentarer
Postat av: susan & tyra

god jul :D !

2008-12-21 @ 11:02:41
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0