idol är mitt liv?(neee)

Jahop. Nu var idol slut och lika så mitt liv.
Nerrå, inte mitt liv , men jag lever mig in så jäkla mycket i idol så lite tråkigt
att det är slut .. Blir det väll att supa skallen av sig varje fredag nu istället.
Idol är faktiskt bra för mig, eftersom det räddar min lever & ekonomi.
Iställer för att vara ute och supa sönder mig så har jag varit hemma / hos vänner
på fredagar nu hela hösten och kollat på idol.
Eller kan ha hänt att jag missat en fredags idol men ändå ;) .

Så har precis kollat klart på reprisen av idolfinalen.
Jag är grymt känslig så var dumt av mig att sminka mig innan idol (a).
Nerrå, men nu måste jag kila.
Ska till farmor & farfar nu och spendera resten av dagen.
VI HÖRS. PUSS


Kommentarer
Postat av: Daniel

Ha det bäst hos fammo å faffa!

2008-12-14 @ 15:52:38
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Vinn en bloggdesign hos mig!!

http://athena.blogg.se

2008-12-14 @ 18:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0