ingen rubrik

Skolan gick rätt så fort som det brukar göra på onsdagar :).
Har nu bytt lite i mitt projektarbete, istället för att jobba med
olika inlärningsmetoder & hur man lär sig på bäst sätt så tänkte
jag nu istället gå in mer på motivation till att lära sig saker som
man tycker är ointressant.
Eftersom onitressanta saker kan oftast
var viktiga saker som man måste lära sig. Och tänkte utgå ifrån mig
själv. Jag ska försöka hitta mycket motivation till att gå till skolan ;).
aja, har precis börjat tänka på de så får se hur det kommer gå!.

Nu ska jag äta mat och kolla på top model 8 :D. ny säsong idag.
Tror jag ialla fall :O ?  Men äta ska jag ialla fall.

Vi hör sen :) 
 
ps:


 saknar honom :)

Kommentarer
Postat av: Daniel

Saknar oxå godingen!

2008-12-10 @ 17:08:20
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: emelie

fin blogg! läss gärna min ! kommentera oxå ! :D

kiss "www.hejemchii.blogg.se

2008-12-10 @ 18:10:00
URL: http://hejemchii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0