musikalfilmer

Hela dagen från klockan 11.00-16.00 har jag sett filmen
Mamma mia om & om & om igen.
Nu kan jag varenda minsta detalj i den filmen och jag älskar den mer.
Jag fattar inte att den kan vara så jävla bra :O ?
Jag har alltid älskat musikalfilmer, okej inte alla men som
moulin rouge, dirty dancing, what a feeling m.m.
Moulin Rouge har alltid varit med absolut bästa film, ingen
film har slagit den filmen förns nu. Mamma mia är bättre :O .
Ojoj. Ne nu ska jag nog ha uppehåll ifrån mamma mia ett tag.
MÅSTE ju ha något att längta till ;).

Annars mår magen bra. Eller alla panodiler jag åt
förut har börjat göra sitt jobb så nu värker inte magen lika mycket.
Jag hopaps verkligen inte att jag får tillbaka den hemska magvärken
när panodilen slutar verka :O .
Ne nu ska jag sova ett tag, har ju inte
sovit på länge. Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0