Sovmorgon.

& HERREGUD va länge jag sovit. Vaknade 12.45 och så sent har jag
typ aldrig vaknat, kanske har hänt med det är väldigt,väldigt sällan!
När jag säger att jag ska ha sovmorgon så menar jag att jag
ska sova länge till klockan 10 eller 11.
Jag hatar ju att vakna såhärsent. Känns som man förlorat hela dagen :S.
Men jag somnade inte när jag gick ifrån datorn inatt, utan jag fastna för
en underbar film så somnade väldigt tidigt imorse istället ..
Men denna film då, tänkte dra den som ett filmtips i något inlägg
senare eller imorgon.
För den är verkligen värd att se tycker jag..

Men nu ska jag damma och dammsuga mitt rum , först är frukost.
Vi hörs sen!

Kommentarer
Postat av: SANNA

härlig blogg!



hugs. (:

2008-12-06 @ 14:30:21
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0