Adecco.

Så, nu kom jag precis hem ifrån mitt jobb.
Har varit där och pratat med chefen som är hur trevlig som helst :).
SKrev på kontrakt, gick igenom massa saker osv.
Så nu är jag anställd på adecco till den sista agusti men då ska jag
förlänga det så jag är anställd i 6 månader till.
Men blir nog inte så mycket jobb nu i juli, kan hända att jag får hoppa
in någon/några gånger i veckan för sådana som är sjukskrivna osv, men i agusti
blir det mycket jobb. Kännar då 120 kr/h och + obtilägg och det dras ingen skatt sa dom :D.
Så i vinter kommer jag vara rik för en gångs gull ..

Nu ska jag fixa lite lunch och ta de lungt en stund.
Ikväll blir det nog bio.
Hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0