borta.


Jag har varit sjukt äckligt nervös i flera dagar.
Ända sen i fredags har jag gått runt och varit nervös.
Och jag har inte vetat om vad jag varit nervös om.
Utan har bara gått med den äckliga nervösa känslan.
Trodde först att det kanske var för daniel osv, men jag
var lika nervös i måndags , tisdags och igår.
Men nu, när jag känner efter så känner jag
mig inte nervös längre !
Men det kommer väll tillbaka snart igen!.

TRÖTT är jag också, somnade vid halv 5 imorse.
Och vaknade för cirka en halvtimme sedan.

Idag blir det att umgås med min älskade
josefine <3, och kanske amanda också :) ?
Ska ta de lungt och så idag.
Vila upp mig för en ny alkoholkväll imorgon .
Efter de så ska jag fatiskt vara spikt nykter till skolan börjar
igen !

Men ska kila ut en sväng nu.
Hörs senare .

Kommentarer
Postat av: Sanna

imorgon bilr det rööööj :D

2008-07-17 @ 16:35:48
URL: http://sannaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0