DAGENS..

DAGENS RESA: Aspnäsvägen-Blästagatan (snart)
DAGENS MAT: en macka än så länge
DAGENS PERSON: sanna
DAGENS LÄTTNAD: förkylningen släppte lite
DAGENS JOBBIGASTE: fick min mens förut :(
DAGENS MÅSTE: fixa iordning mig
DAGENS VILL HA: mer pengar till www.bertil.com
DAGENS VILL GÖRA: bada&sola
DAGENS KLÄDSEL: mjukis än så länge, ska snart byta
DAGENS SMINK: inget, de kommer också på snart
DAGENS FRISYR: ruffs än så länge.
DAGENS PLANER: festa
DAGENS SAKNAD: linna sofia kalm
DAGENS BÄSTA: jossans mjukis
DAGENS ROLIGASTE: köra bil
DAGENS MISSLYCKANDE: min otur
DAGENS DROG: iprem
DAGENS KÖP: inget
DAGENS GODIS: chocklad
DAGENS HUMÖR: sliten som fasiken
DAGENS DUSCH: snart
DAGENS HÄNDELSE: ?
DAGENS TRÅKIGASTE: göra iordning sig
DAGENS FINASTE: familjen<3
DAGENS SJUKA: mensvärk
DAGENS MÅENDE: rätt så bra ändå

Kommentarer
Postat av: annica

saknar du inte mig? :(

2008-07-04 @ 20:57:47
URL: http://dwanci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0