Det blev krogen.

Tillslut efter vädligt mycket av moment så blev de krogen tillslut.
Hann tyvärr inte att uppdatera innan och berätta, utan det blev
väldigt hasigt besämmt för min del.
Blev att åka till sara med sanna för att "förfesta" lite.
Sen till krogen, alltså 55:an , träffa där bland annat annica :D.
lascala, 55:an och plaza blev de ställena jag var på .

Hur trevlig kväll som helst kan jag lova.
Nu ska jag ringa jonna igen och höra om jag ska möta henne.
MIN KÄRA SYSTER JONNA FYLLER 16 ÅR IDAG :D .
Så när jag har mött blir de att sova sedan frira henne hela
dagen imorgon.
HÖRS.

Kommentarer
Postat av: annica

du är bäst!

2008-07-06 @ 20:44:58
URL: http://dwanci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0