Gårdagens kväll.

Igår kväll blev det som sagt bio tillsammans med sara och mia.
Kollade på filmen sex and the city och det var en helt underbar film.
Om man inte tjöt så garva den och slutet var de bästa slut jag någonsin sett
på en film, och jag själv blev så lycklig hur de slutade pga att jag under alla
dessa år som jag sett serien alltid velat att de skulle bli så som det nu blev i filmen.
Filmen är verkligen ett måste att se, jag lovar er!

Sen när jag kom hem vid 12 tiden så var det fullt med folk här hemma.
Jonnas 3 miljarder vänner. Bäst för dom att de inte söp då hade jag
blivit rikitgt föbannad, men blev nu bara jäkligt arg.
Men sedan typ på en gång när jag kom hem kom annica till mig :D.
Så vid klockan 00.10 bestämmde vi oss för att cykla in till staden
för att gå på krogen :D
, så de var vad vi gjorde.
Blev maxim, inte allt för mycket folk kan jag lova men de var ändå väldigt
trevligt. Blev bjudna på drinkar , öl shots osv. Gratis är bra :) .
Träffa några ifrån skåne, sedan två ifrån skottland , dom var väll runt 40 men
de var kul att snacka engeslska med dom ;D som jag då gjorde i en halvtimme
och då kunde jag längre inte prata svenska med mina svenska vänner pga omställlningen
i hjärnan. Sedan träffade vi också johan, jörgen, markus viktor och massa mer namn kommer
inte ihåg alla. Men när maxim sedan stängde vid 03.00 så gick jag och annica hem till johan
som bodde precis där. Åkte ifrån honom sedan vid 05.00 , stannade på shell och köpte fyllekäk.
Kom hem vid 6 och somna.

Nu åkte annica precis och jag har faktiskt tänkt mig att gå ut i solen
och lägga mig. Hur fint väder som helst :) .


Men tack ialla fall annica för en konstig men ändå hur kul kväll som helst <3

Kortet är taget den 21 mars 2008, då vi festa på bigbongo i jönköping.

Kommentarer
Postat av: annica

det var ninjakul. tack själv. MEN jag mår piss, fortfarande.

2008-07-02 @ 14:48:41
URL: http://dwanci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0