Godnatt !

Mina ögon kliar verkligen hur mycket som helst.
Har inte sovit ordentligt och inte rätt antal timmar
på hela veckan.
Nu är klockan 02.30 och jag är verkligen svin trött.
Men mys att man går och lägger sig då solen går upp ;) .
Amanda åkte hem för tre timmar sedan, och efter de har jag
och jossan hunnit med att gå ut och gå, kollat på
barnförbjudna saker men jossan hade mig som vuxet
sällskap så jag var alltså hennes målsman ;) sen har
vi också spelat flera pariter kort. Men jossan är äckligt
dålig förlorare så hon gav upp i sista spelet . ahah.

Men nu ska jag göra henne sällskap,sedan
blir det sömn och sova länge imorgon.
Men är uppe ialla fall senast 12.50 för då
ska jag och jossan kolla på våra bästa år.
hörs imorgon. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0