Grattis morfar!

Idag fyller min morfar år, 78 tror jag ?!.
Så ska snart åka till honom och fira han.
Har inte träffat honom sen julafton så ska väll bli kul att
träffa honom nu ...

Nu har också mamma , pappa & tilde kommit hem.
Väldigt skönt de kan jag lova.
Har faktiskt saknat dom,gör alltid de nu för tiden när dom åker iväg.
Och sen vecka 29 ska dom vara borta HELA veckan, till och med jonna.
Så då är jag helt familjelös. Men jag har skaffat en ny familj som ska bo hos mig då=).
Okej, nu låter det som jag är typ 13 år och nästan aldrig varit ensam hemma.
Men, jaa. kanske saknar mina föräldrar ibland :p.

Har precis duschat så nu ska jag fixa iordning mig
för att sedan fira morfar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0