ILSKEN

För en vecka var det ljust ute klockan 03.00 .
Nu är det mörkt ute !
Alltså innebär det nu att vi går imot mörkare tider.
Snart är vi tillbaka då det är mörkt redan 16.00 på dagen
och mörkt då man åker till skolan.

Herregud vad jag känner mig deprimerad nu.
MEN DET ÄR VÄDRET SOM GÖR DE !
Helvetes jävla väder. DET ÄR JULI OCH DET HAR NÄSTAN
REGNAT VARJE DAG NU I 3 VECKOR.
JAG ÄR FÖRBANNAD OCH DET ÄR DÄRFÖR JAG INTE KAN SOVA!
GE MIG FINT VÄDER INNAN JAG BLIR GALEN !.
"andas".

Ne men serri.
Fasiken, blir galen!
Kan det underbara vädret komma snart ?
snälla..

Nu är klockan snart 03.00, ska sova !
natti

Kommentarer
Postat av: Lexie

sov gott:)

2008-07-08 @ 03:05:02
URL: http://musicofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0