Kändisskvaller bland annat ;)

Bloggen har varit dålig hela dagen .
När jag väl skrivit har jag inte kunnat publicerat det eller nåt.
Så där har vi förklaringen till varför jag inte skrivit så mycket idag..
Men jag fick ialla fall med mig mammie ,pappa och tilde till farmor&farfar.
Så spenderade eftermiddagen,kvällen där ute med dom .
Sen nu hela kvällen har jag varit med jonna,jossan & ellie <3.

Har nu också kollat runt på interneet och hittat lite
saker som har hänt eller två saker ialla fall !

1: Big Brother kändisen Samuel har
tagit livet av sig .

Det tyckte jag faktiskt verkligen inte om att höra.
Jag tyckte ju han var en sjukt skön människa och
ville att han skulle ta hem hela skiten eftersom han var
äckligt skön :) (det var de året bb-jessica vann).
TEXT I FRÅN DN OM DET:
En man i 25-årsåldern hittades död i häktet i Huddinge.
Enligt uppgift hade han hänkt sig i en dörrpost i sin cell.
Han hade varit misstänkt för våldbrott.

Orkar inte skriva hela utan tog bara ut de viktigaste .
Men säger ialla fall R.I.P Samuel .


och det andra som har hänt är att;
Blondinbella har blivit överfallen eller nåt i
Italien så hon kommer hem en vecka förtidigt ;).
Stackars liten dåååååå.
Ni kan själva gå in på www.blondinbella.se
och läsa själva ;)


Men nu ska jag faktiskt gå och lägga mig.
Blir nog en lång dag imorgon.
Umgås med mammie och tilde på dagen
och sen sanna och sova hos henne :) .
Hörs imorgon .. puss&godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0