lycka ?!


Egentligen mår jag hur bra som helst nu,
varit glad och lycklig i flera dagar tros tröttheten och
svagheten. Men den lyckliga Tove och den glada
har ändå överstigit tröttochsvaheten.
Men ibland i några minuter kan jag känna
mig helt hopplös, sviken, glömd, rädd,
ledsen och energilös.
Dessa saker håller i sig i några minuter varje dag.
Men jag mår nu bättre än någonsin, men hur ska
man göra för att allt dåligt ska försvinna ?.
Jag vill ju vara glad och lycklig hela dagarna.
Visst att det bara är några minuter om dagarna,
men dom minuterna är hemska och jag ångrar
nästan allt jag gjort !

Nu ska jag inte skriva mer tragiska saker
utan jag ska se ifram imot en mys kväll här
hemma med jossan & amanda och imorgon
festa masssa , ha jätte kul, krogen och ha
de bara äckligt kul med vännerna.

Men nu ska jag göra sällskap med
tjejerna. Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0