ÖLAND NÄSTA !

Hej mina kära läsare !.
Har precis kommit hem från en underbar kväll
på krogen..
Blev plaza för min del hela kvällen , men herregud
va kul jag har haft det.
Träffat massa roligt nytt folk och sista bussenvägen hem
var också jättekul . Har fått veta massa nytt linköpingskvaller.

Men nu ska jag faktiskt gå och lägge mig. Klockan är
snart halv tre och klockan 07.00 ska jag gå upp
eftersom då åker jag, mamma,pappa, tilde+ lite vänner
till Öland.
Kommer hem igen den 2 augusti.
Men ska försöka uppdatera någon gång medans jag
 är borta eftersom dom har ett internetcaffe där vi ska bo.
Men kan inte lova till 100 % att jag kan, men ska försöka.
Ha de så bra. PUSS PÅ ER<3

Kommentarer
Postat av: Erica Grimaldi

Ha det så gött på Öland :)

2008-07-26 @ 02:57:32
URL: http://ericagrimaldi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0