SOMMAR I SVERIGE :D

Vädret är verkligen helt underbart !
Legat ute på baksidan massa och solat&badat .
Men desvärre har jag inte fått så mycket färg eller rättare sagt
ingen färg. Fast det kommer väll någon gång :) ?

Föresten har jag fått korten nu av annica ifrån
den 13 juli då jag och annica var i gränna,
om ni kommer ihåg ? .
Gå in på tovelilja.bilddagboken.se och kolla
på den 13 och 14 juli så finns bilderna där ;) .
Orkar inte lägga upp dom här på bloggen och beskriva.
Utan hoppas det går lika bra att kolla på bilddagboken ?!

Har nu precis duschat och fixat iordning mig.
Börjar bli lite halft uttråkad. Ringde annica precis
så ska spendera kvällen med henne :) <3 .
SKa hitta något kul på tv och låta klockan gå .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0