<3




För ett år sedan exakt var du min största idol. Jag pratade om dig hela tiden, jag kunde inte ens släppa tankarna om dig, du var fanns helt enkelt alltid i min hjärna och sakern om dig slank ut ur min mun hela tiden. Nu är ett år senare, är du fortfarande min absolut största idol, men nu är du inte bara min största idol, utan du har blivit min vän. Jag är så sjukt glad över den kontakt vi fått, även om vi inte setts allt för många gånger, så finns det något speciellt som gör att vi ändå inte tappat någon kontakt utan vi pratar fortfarande med varandra. Och de läskiga är att så fort jag mår dåligt, så hör sig Daniel av , även om han inte vet att jag mår dåligt.. Den mannen får mig alltid på underbart humör. Som igår mådde jag inte alls bra, men sen såg jag ett mail ifrån honom där han skrev att han hade fullt upp, att han tänkte på mig, att vi ses snart osvosv. Bara de gör mig äckligt glad <3.
Tack för att du kommit in i mitt liv , du är underbar Daniel<3 och de vet du! 21 mars 2008 är ett datum jag aldrig kommer glömma. Den dagen jag träffade Daniel första gången. Jag har aldrig i hela mitt liv varit så lycklig som jag var då. Han behandlade mig som en prinsessa och jag var lyckligaste människan i världen.
Aldrig har en människa stått och kollat in i mina ögon och sagt så mycket fina saker som du sa till mig då. Jag träffade dina vänner, dina vänner som visste allt om mig. Som du hade suttit och pratat med i timmar om mig. Glömmer aldrig en tjej som jag träffa där, Daniels bästa tjej kompis. Det hon sa till mig när jag träffa henne var ;
Kul att äntligen få träffa den omtalade tjejen ifrån Linköping. Daniel har pratat så gott om dig och han satt i flera timmar igårkväll och prata om dig och att han var så glad över att du skulle komma hit.
WIIEANGÅO DAMP va glad jag blev då.
NE NU SKA JAG SLUTA SKRIVA. Jag kan hålla på att berätta saker om daniel i flera timmar. Men bara så ni vet, DANIEL ÄR SPECIELL FÖR MIG OCH KOMMER ALLTID VARA!








Kommentarer
Postat av: annica

aww :)

2008-11-06 @ 23:57:26
URL: http://dwanci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0