Dansuppvisning

Nu på kvällen har jag, jonna, jossan & ellie varit och kollat på dansuppvisning.
Det var tolv olika gupper som uppträdde. Åldern 6-18 år.
Dom som var mellan 6-8 år var jättegulliga att kolla på, dom var inte speciellet bra
men dom var ialla fall gulliga =). Sen dom mellan 9-15 var inte alls bra. Ingen rytmen eller
nått hade dom i dansen , bara några rörelser som inte hörde till musiken.
Men dom som var mellan 16-18 var kanonbra !! Men de var kul ialla fall.
Sedan så gick vi hem, duktiga som vi var =) (typ 4 km)..

Nu börjar jag bli lite småtrött så ska ta mig en dusch och sedan sova tror ja =) .
Hörs. Pusspåer


Jag vill gå på riktig dansuppvisning med proffs snart!!
Älskart.

Kommentarer
Postat av: annica

ska vi ta en tripp någonstans o kolla på dans? du vet, istället för att kolla på kionserter kan vi kolla på det :) <333333

2008-11-21 @ 07:32:38
URL: http://dwanci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0