depp prat. skit it om ni inte pallar ;)

det är så mycket saker jag vill ska ske nu.
Jag vill flytta ihärifrån nu! Jag känner mig inte ens hemma i min egna stad,
där jag är uppväxt. Jag vill härifrån så snart som möjligt, och aldrig mer komma tillbaka.
Jag spyr på ågatan, jag hatar Linköpings city, jag hatar katedralskolan,
jag ogillar många människor här, Linköping har de mest falskaste personerna
i hela Sverige. Det är alltid en jävla massa rykten som går här och när man väl
har fått ett rykte så står de alltid fast i pannan på en.....
Även vissa av mina vänner kan vara falska, och vissa av dom litar jag inte ett
dugg på eller så känner jag bara att en&annan försöker trycka ner en.
Visst så har jag vänner som jag älskar fruktansvärt mycket, men jag är
fan mig inte lycklig. Eller visst kan jag vara lyckligt då&då.
Men den sanna och rena lyckan kommer komma den dagen jag lämnar Linköping föralltd!
 


Kommentarer
Postat av: annica

jag instämmer så väl. Tove jag älskar dig.

2008-11-09 @ 22:59:35
URL: http://dwanci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0