flum tove.

herregud. jag vet inte vad som håller på att hända med mig.
har jättesvårt att sitta still och är på strålande humör hela tiden :D.
Jag är väll forftfarande lycklig över de 3 underbara dagarna i stockholm.
helt sjukt vad jag saknar de, och fyfan igen va kul vi hade de:D..

´Har varit i busfabriken idag med pappa tilde & jonna.
jag råka "glömma" bort att sätta mig ner i en 90 grDERS lutade ruchtkana(stavning?) så
jag slog i svanskotan så de sjöng om de. JAG HAR SVIN ONT :).

Ikväll blir de ialla fall mer festande.
Var länge sen jag var så här pepp på att festa :D
de är bra med uppehåll ifrån det faktiskt!!.
hihih. PUSS PÅ DE:d
föresten så kommer bilder ifrån stockholm sen senare:)
hihi. PUSS OCH JEJDÅ

Kommentarer
Postat av: annica

jag saknar det

2008-11-01 @ 18:02:15
URL: http://dwanci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0