fredag=HELG :D

Igentligen skulle jag bara kunna sitta här och skriva om hur stolt jag är
över mig själv ! Åkte till skolan imorse och gick på matten, INGEN LINNE PÅ MATTEN.
Men jag och Daniel satt och jobbade jättebra tillsammans =).
Sedan ingen linnea eller annica på arbetspasset. Då satt jag och skrev klart min
labbrapport som ska vara inne på fredag. Och sist men inte minst, jag och linnea
gick till våran japanska idag !!!

Så nu är jag verkligen, verkligen värd denna helg !
Och nu är jag också klar med två uppsatser. En som ska vara inne nästa fredag
och en som ska vara inne om 4 veckor. Tove har blivit duktig i skolan nu =).
Och
massa beröm fick jag idag av min mattelärare, hon sa att jag hade utvecklats
bra i matten och att jag var jätteduktig osvosv.
Nu , aa. Fan va skönt de känns =) !

Aja. Nu är de helg, och då blir de inget prat om skolan.
Förutom på söndag, då jag ska plugga massa!!.
Men i helgen annars har jag inte planerat något speciellet.
Ska va med sanna ikväll eller imorgon =).
Och ska ju självklart se idol ikväll 20.00 :D.
Blir som sagt inget festande för min del förns den 28,29 november.
Efter min fylla i lördags så straffar jag mig själv med att inte dricka något till då!!.
+ ATT jag uppskattar allllltid alkoholen mycketmycket mer när jag haft ett långt uppehåll..
Ne nu ska jag kolla på top model. VI HÖRS Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0