FULL TOVE

Kom precis hem ifrån Krogen här i Linköping.
Vi skulle festat i Norrköping, men vi kom dit och vände.
Så jag och min kära vän Linnea har festat på ågatan här i
Linköping hela natten<3. Började med en massa öl på lascala
med linnea hennes bror mikael och hans vän lez.
Sedan gick jag och linnea & träffade josefin jernberg och vi drog till
maxim. Men jernberg drog efter ett tag och jag & linnea spenderade våran tid på maxim
hela kvällen/natten :). Jag träffade en fin och rolig männsika vars namn var Erik :).
25 år med världens finaste ögon!!!! Kanske ska träffa honom imorgon !!!
Gulligull på honom gånger 10!.
Kom precis hem, Linneas snälla mamma kom och hämta oss och körde hem mig med..
Nu ska jag sova. Är full och dan, ska till gammel mormor klockan 14.00.

Men ska sova nu HÖRS IMORGON OCH DÅ KOMMER
BILDER PÅ MIG & DANIEL OCH DANIEL NÄR HAN SJUNGER;D <33333
PUSS


Kommentarer
Postat av: annica

ring mig direkt när di vaknar :D

jag vill höra allt!

2008-11-29 @ 10:34:11
URL: http://dwanci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0