GRATTIS Obama

Skulle igentligen se hela val-vakan som höll på mellan 23.30-06.00.
Men jag somnade runt 2-3 inatt. Helt död var jag de få minuterna innan jag somnade.
Men hörde sedan imorse att Obama blev USA president!
Det är jag glad över och nu väntar många förändringar i både Usa och Världen.
Spännande!!

Aja, nu sitter jag ialla fall i skolan.
Hade precis möte med min mentor.
Hon sa att hon var besviken på mig. Men , sedan blev hon lite gladare
när jag sa hur jag ville lägga upp mitt projektarbete!
Men har fått massa att tänka på nu ialla fall och så ska jag ha möte med henne på måndag igen!.
Väntar nu på annica så ska vi äta lunch. Sedan mentortid och efter de ska jag till stadsbiblioteket och
forska med 3 till ifrån min klass. T R Å K I G T:( !..
menmen. nu ska jag kila. hörs senare sen. PUSSSAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0