Hej då Lars.

Jag är arg, jag är ledsen, jag är besviken, mina tårar har runnit.
Mitt hjärta svider.
Jag vet att det är töntigt, eller jag tycker inte det. Men ni kanske gör det.
Men jag är sån som person, faller jag för någon, så gör jag det.
Lars, hur ska man beskriva honom. Han verkar som den mest underbaraste
personen i världen, han är charmig, han är vrålsnygg, han är fin, han sjunger fruktansvärt
bra. Han är helt enkelt en förjävligt fin människa.
Under hösten har han varit min ögonsten. Han har varit mitt huvudintresse.
Det är ifrån honom jag fått min energi, och jag älskar att se honom sjunga på scenen.
Visst att jag inte ville att han skulle vinna, eftersom jag vill att han ska släppa sin egna skiva
min sina egna låtar! Men, han kunde ju komma 2 , 3, 4 inte på sjunde plats..
LARS! FAN. Jag har verkligen följt hans dagar, igenom hans blogg, videoklipp osvosv.
OCH NU DÅ? Jag ville verkligen inte att Lars skulle åka nu.
Och ni som säger att idol bara är ett program, och att han bara är en idolkändis osvosv,
men fan. Käften! Det är fan mig så mycket mer än bara de. Kanske inte för er som inte följer
så som jag gjorde! Lars är verkligen speciell, han är så jävla speciell att jag blir så äckligt
nyfiken. Nyfikenhet faller jag för, det är inte många killar jag bli nyfiken på.
Men lars, fan va nyfiken jag är att få veta vem han igentligen är . Jag måste
en dag få veta det! EN FIN DAG SÅ SKA JAG FÅ VETA DET!.
Och ni som inte förstår mig, ni känner väll antagligen inte mig så väl som ni/jag
trodde. För att det här just de här som gör mig lycklig, att få följa en människas liv.
Få se en människa lycklig, att jag dras med i de hela, att jag får uppleva en människas
lycka. Det är så jag får min egna lycka.
Och samtidigt i denna lycka, får jag uppleva en sida ifrån mig som jag trivs med.
Men även om Lars nu har åkt ut så är jag lycklig. Jag är lycklig för att jag fått
veta att de finns människor där ute som inte är som alla andra.
Sånna människor som han, det är sånna jag brinner för. Sånna människor gör mig lycklig.
Det är en såm människa som Lars är, en sån människa(kille) jag vill leva mitt liv med.
Oj, va djup jag känner mig. Men det är sanning. REN FET SANNING.
Men nu ska jag återgå till resten av sidorna här på internet. VI HÖRS
 
fina fina fina Lars. DU ÄR FIN !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0