Hej Igen.

Nu har jag fått tillbaka mitt rum. "Yippi".
Nu tänkte jag bara dra lite om igårdagen för hann tyvärr aldrig
uppdatera om det igår..

Började med igår förmiddag att jag+familjen åkte till gammelmormor
och firade henne eftersom hon fyller 81 på måndag!.
Lite släkt och så där som man inte träffat på evigheter. Kul.
Sen lite senare på kvällen åkte jag in till stan och träffade Erik =).
Tog en fika och så. trevligttrevligt.
Efter de åkte jag hem till annica en snabbis, men vände nästan lika fort
för att åka in till stan och träffa mina gullungar jonna jossan & ellie <3.
Gick och fikade, men jag åt mat, hade då inte ätit på 24 timmar, lite mer. :O.
Sen på senare på kvällen runt 11 åkte vi hem till Ellie och så kom också
simon tobbe och lawe så kollade vi på film, eller jag decka i soffan av världens huvudvärk.
Det var min Lördag =). Hade ni en bra lördag ?.
Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0