Homosexuell = sjukdom

Jag och pappa kollade på ett program tidigare idag.
Det handlade om hur man såg på homosexuella förr i tiden,
då de var väldigt ovanligt och då nästan igen ville gå ut med de osv.
En sak som jag fastna för och jag tyckte var jävligt kul & smart.
Det var att dom sa att alla som var homosexuella hade en sjukdom.
Att vara homosexuell = att vara sjuk..
Så tillslut började homosexuella personer ringa till sitt jobb och sjukskriva
sig, dom frågade sedan vad de var för fel på dom och de svarade
att dom var homosexuella. Så efter ett tag sade dom att homosexuallitet
inte var någon sjukdom.
Fasiken va jag tyckte om de, så jävla rätt & bra!

Själv har jag personer i släkten + vänner som är homosexeuella.
Jag tycker de är helt normalt och jag älskar dom lika mycket för de!.
Puss påt !

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag såg också de :D

2008-11-15 @ 22:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0