IDAG!

Idag är sängen min bästa vän.
Jag är trött på kylan, på snön, på skolan och massa annat.
Jag vill ligga i min säng och inte gå upp förns i sommar!.

Fyfan va hemskt de var att gå till bussen imorse då de var
svin kallt, mörkt ute, snöade, världens blåst och bara helt enkelt
jobbigt vinterväder!
..
Men jag och Linnea tog oss till ljunkan till våran japanska ändå
efter mycket klagande. Väl där jobbade vi på och de 2 timmarna gick fort.
Jag hatar japanska . Men en tant bredvid mig imorse på bussen tyckte jag
var bra som läste japanska. Att jag vågade prova på sådana svårigheter osvosv:p.

Nu ska jag snart återvända till sängen. Har lite problem med andningen.
Var jobbigt & hemskt förut :( . Tårarna rann... UCH. Vill varken prata eller
skriva om de..

Har föresten prov imorgon. men jag strjerkar mitt pluggande tills
jag får internet till mitt rum eftersom jag måste skriva en massa saker på papper
och jag vill inte sitta här utan skrivbord eller något och skiva. jobbigt och så får jag ont i ryggen med ..
SKIT PÅ ALLT ! fan va sur jag är.
HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: Hannah

Idag kände jag mig kränkt, har jag anledning till det eller överreagera jag? Är det okej att säga så som de sa? Läs mitt inlägg.. fan, blir sur! :p

2008-11-24 @ 16:36:52
URL: http://hannahborg.blogg.se/
Postat av: annica

du kämpar på bäst älskling.

2008-11-24 @ 19:31:19
URL: http://dwanci.blogg.se/
Postat av: Hannah

Jag presenterar Cocoos julkollektion som är perfekt för dig som har en grymt snygg stil eller som går efter mode. Cooco har örhängen, ringar/broscher, armband, halsband och klockor!



Gå in på min blogg och läs mitt senaste inlägg, där får du 25% RABATT :D

2008-12-08 @ 18:59:17
URL: http://hannahborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0