IdolGospel

Kollar på idol nu. Missade ju det i fredags pga att jag var på krogen med älsklingen då.
Men nu så kollar jag allt på idol, fast nu är det reklam :p.
Det är mitt favvotema GOSPEL. Enligt mig är gospel glädje & lycka =)
Har tillochmed stängt att mobilen + lagt av hemtelefon så ingen kan störa mig :p.
Och resten av familjen är ute på landet hos farmor och farfar.
Jag orkade verkligen inte att följa med...

Kunde ju heller inte missa idol ;) ..
& JAG vet redan att Johan Palm fick lämna idol i fredags.
Men jag tyckte han gjrode att bra framträdande, hade nog hellre velat
att Alice skulle lämna idol.
Nu är det bara en deltagare kvar att sjunga och det ä Robin B Som faktiskt
gjorde sitt första framträdande bra ;) (idolerna sjunger 2 låtar var).
Men det som ska vinna idol i år är KEVIN. Han vill det mest och han är bäst
av dom som är kvar.
Och detta framträdande gjorde han ikväll sjukt jävla bra;


Nu börjar idol igen. HÖRS SEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0