”Jag är med i tävlingen för min egen skull, ingen annans”. Lars Eriksson tar stormen med ro.



"Jag är med för min egen skull"

"Idol"-Lars om kritiken:

Han har uppmanats att lämna programmet.

Själv tar Lars Eriksson det hela med ro.

- Jag är med i tävlingen för min egen skull, inte för deras, säger han.

Ända sedan i fredags har det stormat kraftigt kring Lars Erikssons vara eller inte vara i "Idol".

Röster har höjts om att Lars Eriksson borde hoppa av programmet.

Något som det aldrig varit tal om, enligt artisten själlv.

- Jag är med i tävlingen för min egen skull, inte för någon annans. Att hoppa av tävlingen har aldrig varit aktuellt, och det har jag heller aldrig sagt. Jag har aldrig haft en tanke på att hoppa av, varför skulle jag göra det, säger Lars Eriksson till aftonbladet.se.

Lars Eriksson säger sig inte ha fått någon åthutning av programproduktionen, och har svårt att förstå det rabalder som han blivit upphov till.

- Jag fattar inte varför folk ska ta det här på sådant allvar. Jag tycker att jag gjorde bra framträdanden både i fredags och innan dess. De var väldigt välplanerade och jag tror att jag förberedde dem tre gånger mer än normalt. Jag tyckte att det var roligt att göra något som enligt normen och mallen inte passade in i tävlingen. Och jag tror att det blev bra tv också, säger han.

Fredagens tema i "Idol" är rock. Något som Lars Eriksson välkomnar med öppna armar.

- Ja, äntligen. Nu är det tack och lov ett tema som jag känner mig mer bekväm i. Nu kan jag vara mig själv igen, säger han.


Kommentarer
Postat av: annica

vilken söt bild :)

2008-11-05 @ 10:00:57
URL: http://dwanci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0