Lördag!

jag tycker att lördagar och söndagar känns lika dant.
ialla fall på förmiddagarna/eftermiddagarna. Eller va tycker ni?
Väntar nu på att mamma och pappa ska komma hem och så
hoppas jag på att dom har med sig kebab hem :D . Måste ju äta
frukost/lunch (a). JA JAG VET, men den 1 januari börjar jag med mitt
nyttiga liv. Kan ju direkt inte börja nu när de snart är jul :O
.
Men som sagt, lunch ialla fall! Vi får ju gäster klockan 2 och vi ska bara bjuda på fika
,tårta osv. Och jag hatar att äta fika eller tårta när man är hungrig :S UCH.

ne nu kommer dom tror ja:D? hörs sen.


Kommentarer
Postat av: Moni

kikar in o säger hej allt bra? kramizz

2008-11-15 @ 14:03:11
URL: http://monkann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0