Lördag kväll/natt

fyfasiken, det är fan mig storm i Linköping. Herregud vad de blåser.
Kan knappast befinna sig ute, håller ju på att blåsa iväg.
Jag och jonna har varit hos mia nu på kvällen/natten.
Ätit nattmat och kollat på olika inslag ifrån youtube.
Hög mysfaktor har de varit helt enkelt =) <3.
Mycket bättre än att supa sig skallen av, få ångest, må dåligt
och en förjävlig baksmälla ;) .

Så jag och jonna kom precis hem. Är svintrött, och tänkte börja
läsa min bok flugornas herre nu. Men fan, jag orkar inte. Klockan är snart tre.
Får läsa 260 sidor imorgon helt enkelt .. KUL! nej!. Menmen.
Kommer alltså inte bli så mycket datasittande för min del imorgon.
TV+PLUGG DAG ;).
Men nu ska jag sussa. vi hörs. Natti.
hahaha , föresten är jag kär :) kolla denna video:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0