Lördagskväll..

Känner själv att min blogg inte har varit så rolig på sistone. Men jag har
haft fullt upp och inte hunnit med bloggandet.
Men nu börjar de lugna ner sig så tänkte ägna lite mer tid åt de jag tycker om =).

Den starka glöggen satte sig fint efter en hård dag.
Har fasiken mig träningsvärk i hela kroppen. Sprungit i trappor,
sprungit på tippen, sprungit överallt med massa tunga saker!!.
Från klockan halv elva på morgonen till 7 på kvällen har jag hållt igång
konstant med flyttandet. Sista två timmarna möblera jag om mitt rum.
Blev faktiskt väldigt nöjd =)...

Annars nu på kvällen har jag varit med jonna, jossan, mia & nea hemma
hos mia. Kollat på tv, och myst & pratat osvosv. Trevligt vare allt =).
Kom precis hem nu. Är svin trött så ska snart dra mig imot sängen.
Imorgon ska jag fortsätta med mitt rum, städa, plugga, köpa lite saker till rummet..
Blir en lång dag imorgon med!.
Menmen. Nu ska jag kila. vi hörs imorgon. puss&natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0