Måndag.

Kom precis hem.
Ingen skola för min del idag, utan de blev lunch på stan med
Linnea & Timmie, sedan fika.
Vid 3 mötte vi upp sanna och följde med henne då hon skulle
pierca tungan.. Snacka om att kvinnan var nervös innan. Hahah.
Men de gick så bra och de blev så fint så =).
Äntligen har hon piercat tungan, hon har tjatat om de i över ett år :p..
Sen efter de gick jag en sväng på stan med Linnea & Timmie.

Kom precis hem som sagt och är helt död. Vaknade i morse och var nästan gråtfärdig
för att jag var så trött. Satte mig på bussen och åkte 100 m. Så skicka linnea sms
och sa att de inte blev någon japanska igen, så åkte hem och sov ett par timmar.
Men jag behöver massa mer timmar. Somnade runt halv 2 tiden inatt + att jag
inte sovit alls bra i helgen..
Men de är ju studiedag imorgon och på onsdag :D<3.
Underbart!!!!!!!.

Men nu ska jag kila och fixa lite.
HÖrs sen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0