min nacke!

Isch vilken nackspärr jag har. Helt sjukt. Har verkligen svinont i nacken =/.
Kan inte kolla åt vänster håll för då stramar det i hela nacken och de gör sjuktjävla ont..
Hade ont när jag vaknade imorse, men de har bara blivit värre&värre för varje timme som går.
Vill inte ens veta hur ont jag kommer ha ikväll :O.

Ikväll ska jag med jonna, jossan & ellie och kolla på någon dansuppvisning.
Älskar dansuppvisningar =) . Eller jag gjorde de förr, då gör jag väll de nu också hoppas ja?!.

Men nu måste jag kila & fixa iordning mig.
Hörs senare ikväll. Puss

Kommentarer
Postat av: N A T A S C H A

Tips om vad du kan göra för ditt hår & ansikte? Läs då mitt senaste inlägg har lite bra tips där :)





Take Care / N

2008-11-20 @ 21:43:13
URL: http://taschaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0