stolt.

Nu är jag stolt över mig själv :) .
Jag har skrivit klart min forskningsrapport som ska vara inlämnad på fredag.
Hade börjat med den för ett par veckor sedan och nästan skrivit klart de, men eftersom
jag kan vara så dumihuvudet ibland så råka jag radera den, eftersom jag tog bort en mapp på
datorn och jag trodde inte att den låg i den mappen men det gjorde den ändå.
Men nu är jag ialla fall klar med rapporten och jag är stolt över mig själv att jag har gjort
klart den.
Och jag håller även på att skriva min labbrapport som skulle vara inne för en vecka sen (a).
Men jag ska skicka in den snart idag när jag är klar med den.
Bättre sent än aldrig , eller hur?.

Men nu ska jag fortsätta skriva på min labb.
Hörs sen. Puss.

Kommentarer
Postat av: annica

labben skulle vart inne för TVÅ veckor sen snygghubud :P

2008-11-26 @ 20:40:32
URL: http://dwanci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0