Torsdag.

Skoldagen var rätt ovärd. Gjorde inte ett skit och hade arbetspass hela dagen.
Skulle ju ha matte på morgonen men försov mig som sagt..
Imorgon skulle vi ha matteprov men det är framflyttat till nästa vecka :D.
Har hemprov i japanska tills imorgon som jag MÅSTE gör nuuuuu!.
För detta prov skulle vara inne för typ 7 veckor sedan, men jag och linnea tänkte
ju skita i japanskan, men vi fick nu en andra chans och se till så vi får betyg i ämnet ..
Så de måste jag gör så fort jag skrivit klart här..
För kl 16.55 går ju bussen till Vadstena som jag och annica ska med .
Kolla på min älskade DanielKarlsson som sjunger halv 7 :D.

De roliga är att de tar 40 minuter dit med bil.
Men bussen tar 1 timme och 10 min dit, och tar 2 timmar
och 10 min hem :O.. Men det ska bli kul, ska ju få vara med mina
två änglar samtidigt ikväll :)<3 (a&d)..
Men nu måste jag göra japanskan...
Hörs sen , bloggar innan jag åker ;). Puss&kram från en glad Tove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0