trötttove :D

Nu så är jag väldigt trött.
Men jag ska icke sova, inte på väldigt länge!
Jag ska berätta för er sen i nästa inlägg varför jag inte ska sova!!

Men kan berätta nu att jag varit med camilla på kvällen :).
var väldigt länge sen, men mycket trevligt att se henne igen.
Var först ute lite med jonna ellie sara & jossan. Sen gick jag och camilla
hem till mig och kolla på andra avenyn och Desperate Housewives.
Jag bara älskar Desperate housewives nu!
Har aldrig varit så spännande
och bra som de är just nu :D .
Men , sen nu åkte camilla hem.
Sitter och funderar på om jag ska ta mig en titt i min loggbok , har möte imorgon
med Kristina klockan 11.10 om min projektvecka.
Imorgon skulle jag igentligen börjat 12.30 !!!!!!!!!!! MEN SJÄLVKLART sätter Kristina in min
tid 11.10 !!!!!! och de tar 20 minuter. Medan de andra får tider under lektionstid osv :@.
uch och arghet!
Ne men , vafan. elakt !
AJA inte haka upp sig på de ..
Nu ska jag fixa lite.
hörs sen. PUSS


Kommentarer
Postat av: Erica Grimaldi

Åh desperate är bäst :D

2008-11-05 @ 17:47:26
URL: http://ericagrimaldi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0