lista

Kör en liten lista idag :)

Tio band/artister du sett live

In Flames
Daniel Karlsson <3
Briteny Spears
Robbie Williams
The lips
PLURA
Emd
magnus uggla
kelly klarksson
windfall


Nio saker du ser fram emot
studenten
28 november
julafton
nytt år
min födelsedag
studenten<3
flytta ifrån linköping
sommaren
träffa min man


Åtta länder du besökt

Norge
Danmark
Tyskland
Holland
Spanien
Grekland
england
sverige


Sju saker som irriterar dig

falska människor
skolan
mitt humör
människor som klagar på mig
spegeln på morgonen
kärleken
uttråkingheten




Sex saker du rör varje dag

mobilen
mitt hår
vatten
nycklar
mina fötter
toaletten


Fem saker du gör varje dag

lyssnar på musik
äter
tänker/funderar
pratar i telefon
går på toan

Fyra låtar som du älskar

Daniel Karlsson. would you belive
Kate Perry- I kissed a girl
Coldplay- Scientist
lars eriksson- rejected love


Tre filmer du kan se om och om igen

sex and the city filmen
yrrol
pretty woman


Två saker du har på dig varje dag

underkläder
skor


En person du saknar just nu

morfar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0