Växtvärk i benet

Helvete vilken växtvärk jag har i benet.
Helt sjukt. Gör verkliegn svin ont.
Trodde först de var en blodpropp eller något, men sen så kände jag
igen denna värk och då kom jag på att de är växtvärk.
Men, växer man fortfarande, när man är 18 år :O ?
Aja, jag gör ialla fall det :D (kanske är på färdrikningen :O ? ).

Sitter nu ialla fall och lyssnar sönder på Lars.
Blev larskåt nu på kvällen :) (somalltidnuförtiden).
Men ska gå och sova snart. Värken ska bara försvinna i benet :D.
Hinner väll se sisådär 10 timmar till på lars, eftersom jag har haft växtvärk
nu i typ 1-2 timmar. Normalt eller onormalt?

Har ialla fall sovmorgon imorgon till 10.00 .
Så har vi arbetspass i 2 timmar direkt på morgonen.
Då ska jag bosätta mig i tysta rummet dedär 2 timmarna :O.
Måste plugga, har knappast gjort de idag.
Men nu ska jag kila. HÖRS IMORGON NÅGONGÅNG.
Puss på er


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh jag börjar med 10. hoppas du sitter på 15-bussen 10 över 9 (a) in my dreaaaams I guess.

2008-11-11 @ 08:46:53
URL: http://sannaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0