bad.

ångesten för igårkväll har faktiskt gått ner lite nu.
men ändå förstår jag inte riktigt varför jag har så stor ångest som jag har?!.
jag hade du direkt inte sprungit naken runt stan eller något liknande.
men de äre fasiken alkhoholen som lockar fram ångesten :S. uch.

Nu ska jag lägga mig i ett vädligt varmt bad.
det är de ända som hjälper imot denna magvärk som jag har nu!.
Sedan vid 12 ska jag ta bussen imot stan, ska till stadsbiblioteket och
plugga och va med Martin & Linnea =) .
dom kommer nog få mig på bra humör :D.
hörs ikväll.pussilepuss.

(föresten åt jag pizza till frukost förut:D)

Kommentarer
Postat av: annica

pizzasambo :D jag saknar dig <3333

2008-10-09 @ 12:21:37
URL: http://dwanci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0