fredags kvällen..

Ikväll blev det att se idol hemma hos mig tillsammans med jonna, jossan & lollo :D
(fyfan va lars var snygg och bra :D, som alltid helt enkelt).
Sedan nu senare vid halv 12 blev gick jag jonna och jossan ut och mötte vainar och nikki,
så åkte vi till shellmacken och köpte lite grejer och sånt. trevligttrevligt :).
Kom hem nu för inte alls länge sen.
Börjar bli lite småtrött så ska snart gå och lägga mig hade jag tänkt.
Får nattsällskap inatt av jonna (vill inte sova ensam!!).
Men vi hörs imorgon .PUSS.

nu vet jag att allt är över ...
men jag ska inte gräva ner mig, utan jag ska leva efter
daniels ordspråk han sade till mig
"det som inte dödar en , det stärker en".
daniel är en klok och underbar man:).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0