god kväll kära läsare.

dagen har faktiskt gått väldigt fort.
åkte till landet (då menar jag verkligen landet) som låg utanför åtvidaberg.
åkte med annica och hennes syster+annicas systes pojkvän + hennes mormor.
sedan kom vi fram där de var ganska mycket människor.
jag och annica åt massa mackor eftersom båda var svinhungriga. kanske åt
5 skitstora tekakor med massa på och massamassa mer annat.
är fortfarande svinmätt och de var typ 6 timmar sedan vi åt.
men tiden gick ialla fall vädligt fort där ute. trevligt var de ialla fall.
så nu är jag presenterad för hela hennes släkt, blev prestenterad som annicas sambo :p.
så nu är de min tur att prestentera annica för min släkt.
(okej, nu låter de som vi är tillammans men nejnejnej!!!ahahah, vå är bara bästa vänner och
bor tillsammans ;D)
.
eller inatt bor vi inte tillsammans.. första gången på länge!.

Veckan som vi nu går in i , är en vecka utan skola . eller jo vi har våra iv.val
alltså imorgon från 08.15.10.10 och på fredag mellan 13.40-16.00.
men de är lungt, inga andra lektioner:D
vi har ju projekvecka denna vecka. så jag linnea & annica ska till stadsbiblitoketek imorgon
efter japanskan och plugga.
DUKTIGT AV OSS TKR JA =)..

men nu ska jag sova, eller försöka. har en sådan jävla rethosta.
den tar död på mig och mina revben, lungor , mage och allt.
och föresten, har jag idag varit sjukt i exakt tre jävla veckor :O.
uch.
men vi hörs.
puss på er & godnatt.

(jag och annica)

Kommentarer
Postat av: annica

du är bäst.

2008-10-06 @ 10:16:45
URL: http://dwanci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0