GOD MORGON !

Vaknade redan vid 9 imorse.
Jag förstår inte varför jag alltid ska vakna så fruktansvärt tidigt varje dag på alla lov ?.
Kan aldrig sova längre än 9 =/ och ändå så somnade jag inte förns vid halv 3 inatt...
Menmen , de gör mig inte så mycket. Vill ju direkt inte sova bort lovet :) .

Funderar på att hoppa in i duschen snart.
Ska iväg vid 2 med jonna och jossan till tandläkaren och sedan vidare till staden.
Men det är ju långt kvar så berhöver inte direkt stressa ihjäl mig :).
Fast vi här hemma har människor som går fram och tillbaka.
Några byggare håller på att lägger nytt golv här hemma, så vakna av imorse att
dom bara hade gått rakt in och höll på att bakna som aldrig förr. ELAKT!!!.
okej, dom ringde på typ 2000 gånger men jag "sov" så kunde TYVÄRR inte öppna.
Sen så trodde jag att dom hade gått men dom hade visst våran nyckel så dom låste upp gick
inte och PRATA skithögt och skratta skit högt och banka skithögt. JAG BLEV VÄLDIGT IRRITERAD.
Men dom åkte för en halvtimme sen, så dom kommer väll tillbaka snart...

I övermorgon åke jag och annica :) Hög mysfaktor på de vaaaaaa ...

Ne nu ska jag kila. hörs sen. PUSS

 föresten ska jag äta NYTTIG FRUKOST NU :p......

Kommentarer
Postat av: annica

Nyttig var det va :p

2008-10-27 @ 19:17:36
URL: http://dwanci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0