GODNATT!

prata med annica i telefon för en timme sedan och då sa jag att jag skulle sova..
men fasiken , blev jättepigg efter vi pratat.
måste sova, ska upp tidigt imorgon , ska åka till annica imorgon och äta frukost =).
börjar skolan 10.50 imorgon och jag ska åka till henne redan vid 8 tiden ..
Hon hade köpt massa goda saker till frukosten imorgon :D wiie..

Jag och sanna var jätteduktiga förut och var ute och gick i över  1 timme...
trevligt var de allt. men inte lika kul när jag kom hem och kännde efter i kroppen.
febern och halsvärken har destovärre ökat.
sen blev jag livrädd när jag hitta massa blåmärken på underarmarna, där ingen slagit mig eller nått :S.
men de är nog inget allvarligt hoppas jag pååååååååå.
vill fan att de ska bli måndag NUUUUU! men jag hoppas verkligen att jag är frisk tills på måndag så jag slipper
vårdcentralen.

Jag är faktiskt sådan som inte åker till sjukhuset och till vårdcentralen i första hand.
Utan de gör jag verkligen när jag är orolig över någonting och nu är jag hemskt orolig :( :(...
fan, aja ska sova nu!.
hörs imorgon. PUSS

Kommentarer
Postat av: annica

jag är med orolig baby <3333

2008-10-15 @ 07:59:17
URL: http://dwanci.blogg.se/
Postat av: Sanna

tack för igår. snart blir det milen i hope :D

krya på dig <3

2008-10-15 @ 13:49:29
URL: http://sannaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0